EN za izvedbo zaključnega letnega srečanja članov in partnerjev Inkubatorja Savinjske regije, d.o.o.

Datum: 6. 12. 2023

Inkubator Savinjske regije, d.o.o. objavlja na svoji spletni strani evidenčno naročilo za izvedbo zaključnega letnega srečanja članov in partnerjev Inkubatorja Savinjske regije, d.o.o.

 

NAROČNIK: INKUBATOR SAVINJSKE REGIJE, D.O.O.

Mariborska cesta 7, 3000 Celje

 

Evid. št. predloga: SPOT-2023 – 2025/1

Obrazložitev predlaganega javnega naročila:

Za potrebe izvedbe zastavljenih aktivnosti v projektu Podporno okolje v Savinjski regiji 2023-2025 izvajamo tudi dogodke, delavnice in usposabljanja za potencialne podjetnike, člane, partnerje inkubatorja ter ostala delujoča podjetja v regiji.

Podrobna vsebina dogodka:

Zaključno letno srečanje naj zajema predstavitev dosežkov in članov Inkubatorja Savinjske regije v interaktivni obliki.

V nadaljevanju dogodka povezovalec programa povabi k mreženju udeležencev in izmenjavi idej ter mnenj med njimi. To bo priložnost za gradnjo novih povezav, sodelovanje in izmenjavo dragocenih izkušenj.

Izvajalec dogodka je zadolžen za vodenje programa, za tekočo povezavo med vsebinami in za dinamično izvajanje dogodka.

Posebna skrb naj bo namenjena pripravi prostora, kjer bo ambient odražal praznični čas.

Prijetno vzdušje naj bo podkrepljeno s pogostitvijo, (hrana in pijača za 30 oseb) ki bo gostom omogočila sproščeno druženje in neformalno izmenjavo idej.

Po dogodku izvajalec pripravi poročilo o izvedbi, ki naj vsebuje kratek vsebinski opis dogajanja.

Izvedba v živo v prostorih Inkubatorja Savinjske regije. Izvedba 20.12.2023, ob 13.00 dalje. Srečanje bo trajalo 4 ure.

 

Pogoji za sodelovanje

Na evidenčno naročilo se lahko prijavijo vsi zainteresirani ponudniki v skladu z objavljenim javnim naročilom.

Ponudniki svojo ponudbo predložijo na obrazcu »Ponudba«, ki ga izpolnijo, podpišejo in žigosajo v primeru, da uporabljajo žig.

 

Merilo za izbor

 Naročnik bo najugodnejšo ponudbo izbral na podlagi »najnižja ponudbena cena«.

V primeru nezadostnega števila udeležencev (manj kot 10) si pridržujemo pravico odstopa od naročila. Stroški priprave ponudbe so v celoti v breme ponudnika.

 

Rok za oddajo vlog

Ponudba mora na naslov naročnika prispeti najkasneje do petka, 8. 12.2023 po elektronski pošti na naslov iva.virant@inkubatorsr.si oz. lahko ponudbo osebno prinesete v prostore inkubatorja.

Dodatne informacije v povezavi z naročilom: iva.virant@inkubatorsr.si

Projekt sofinancira Republika Slovenija, SPIRIT, javna agencija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

OBRAZEC