Optimizacija vaše trgovine Etsy

Vaša trgovina na Etsy že deluje, a zdaj je pred vami izziv – pridobiti ljudi, da opravijo nakup. Seveda si želite, da bi bila vaša trgovina čim bolj prepoznavna, vendar vam za to ni potrebno skrbeti. Za dosego prve prodaje vam ni treba imeti izkušenj s trženjem. Samo sledite nasvetom spodaj.

Najprej poskrbite, da bo vaša trgovina enostavna za iskanje. Ena najpomembnejših metod za povečanje vidnosti vaše trgovine je optimizacija iskalnikov ali SEO. SEO je ključnega pomena, saj ljudem omogoča, da najdejo stvari, ki jih želijo kupiti. To velja tako za glavni iskalnik, Google Search, kot tudi za iskalnik znotraj Etsy platforme. Sicer ni čarobne palice, s katero bi svoje izdelke postavili na vrh strani, vendar lahko poskrbite, da bodo vidni ob ustreznih iskanjih. To dosežete z natančnim opisovanjem izdelkov v naslovih. Izkoristite 55 znakov, ki so vam na voljo. Vzemite si čas in podrobno opišite izdelek. Pod naslovom izdelka imate na voljo 160 znakov za opis, imenovan meta opis. Ta opis se prikaže pri iskanju kot besedilo pod naslovom izdelka, zato je izjemno pomemben. V prvem stavku jedrnato opišite izdelek in uporabite ključne besede, da izboljšate svoj SEO. Ta opis daje vašim strankam vpogled v to, kaj prodajate.

V prejšnjem članku smo vam že opisali, kako odpreti trgovino. Eden izmed nasvetov je bil, da ustvarite naslovno fotografijo, podobno kot pri Facebooku. Sedaj vzemite to naslovno fotografijo in ji dodajte še nekaj drugih, da ustvarite diaprojekcijo fotografij. To je odličen način za povezovanje z vašo blagovno znamko, prikazovanje slik vaših izdelkov ali oglaševanje.

Naslednji nasvet je, da uredite svoje oglase. Lahko jih uredite v seznam ali jih razvrstite v skupine. Dobra metoda za spodbujanje prodaje je, da svoje izdelke razporedite v oddelke in združite tiste, ki imajo nekaj skupnega. Oglas, ki je najbolj prodajan ali ima najlepše fotografije, lahko še posebej izpostavite z zvezdico, kar ga bo prikazalo na vrhu vaše trgovine. Ta oglas bo prva stvar, ki jo bodo ljudje videli, s čimer boste še bolj izpostavili svoje izdelke.

Nasveti za povečanje prodaje na Etsyju

Ste opazili, da na številnih seznamih v iskalniku Etsy piše “Sponzorirano”? To pomeni, da se oglašujejo z Etsy oglasi. Etsy Ads je interna oglaševalska storitev znotraj platforme Etsy. Preprosto izberete določen znesek, ki ste ga pripravljeni plačati vsak dan, in Etsy bo oglaševal vaše oglase med rezultati iskanja. Etsy vam bo od tega nastavljenega zneska odštel le, ko nekdo klikne na enega od vaših oglaševanih vnosov. Oglaševani oglasi se vedno prikažejo na vrhu rezultatov iskanja in tako pridobijo veliko vidnost! Etsy Ads je odlična možnost za preizkus, saj ni obveznosti. Lahko ga preizkusite nekaj dni in če ne prinaša pričakovanega povečanja prometa, ga lahko izklopite in ne uporabljate več.

Razprodaje in kuponi

Preizkušena in učinkovita marketinška taktika so razprodaje in kuponi. Kdo ne mara razprodaj? Ko kupci vidijo, da je nekaj na razprodaji, se takoj bolj zanimajo zanj. Takšna prodaja je odličen način za pridobivanje pozornosti strank. Če želite to narediti na Etsyju, preprosto pojdite na “Trženje” in nato “Prodaja in kuponi”. Tam boste imeli možnost izvajanja prodaje, pošiljanja ponudb potencialnim strankam ali ustvarjanja kuponov.

Ponudite brezplačno dostavo

Ko ste aktivni na Etsyju, boste opazili, da zelo spodbujajo ponudbo brezplačne dostave. Če želite povečati prodajo, je prava pot ponuditi brezplačno dostavo. Morda se sprašujete: “Ali me to ne bo stalo denarja?” Tehnično gledano, lahko

da in tudi ne. Ko ponujate brezplačno dostavo, morate spremeniti navedene cene v svoji trgovini. Če trenutno prodajate izdelek za 40 EUR in je poštnina običajno 6 EUR, boste želeli dvigniti ceno na 46 EUR, da pokrijete stroške. V tem primeru je dvig cen manj škodljiv kot ne ponujanje brezplačne dostave.

Zdaj imate idejo, kako odpreti trgovino na Etsyju! Pravkar ste naredili prvi korak pri preoblikovanju svoje strasti v posel – čestitke! Na Etsyju so možnosti neskončne. Samo zapomnite si, da bo od tega, kar boste vložili, odvisno, kaj boste dobili nazaj.

Pripravila: Saša Lavrič

Datum objave: 26.6.2023