Marketinški trendi, ki bodo zaznamovali leto 2023

Marketing ni več samo oddelek ali skupek dejavnosti; to je miselnost, ki je vedno bolj vključena v vse vidike poslovanja. Najboljši tržniki so tisti, ki znajo ustvariti integrirano strategijo, ki prinaša rezultate. Od današnjih tržnikov se pričakuje, da bodo strokovnjaki za ustvarjanje in distribucijo vsebin, upravljanje družbenih medijev, SEO in plačano oglaševanje. Morajo biti sposobni upravljati lastne kampanje, hkrati pa graditi dolgoročne strategije.

Predstavljamo nekaj tržnih trendov na katere morate biti pozorni v letu 2023:

Interaktivna vsebina

Tržniki so že začeli uporabljati interaktivno vsebino za sodelovanje s potencialnimi strankami in obstoječimi strankami. Podatki kažejo, da je interaktivna vsebina ena izmed najbolj priljubljenih vrst vsebine. Interaktivna vsebina vam omogoča, da ustvarite bolj prilagojeno izkušnjo za vaše občinstvo, tako da jim ponudite možnost interakcije z vašo blagovno znamko. Interaktivno vsebino lahko uporabljate na veliko različnih načinov, od kvizov ali anket do videoposnetkov, ki gledalcem omogočajo odgovarjanje na vprašanja z uporabo lastnih slik. Možnosti so neskončne.

Kratke video vsebine

Morda ste opazili, da postaja video trženje vse bolj priljubljeno med podjetji v različnih panogah, vključno z B2B. Uporaba kratkih videoposnetkov je eden najučinkovitejših načinov za hitro in preprosto komuniciranje s strankami. Triintrideset odstotkov tržnikov uporablja kratke videoposnetke, kar je trenutno top trend. S kratko video vsebino lahko predstavite vaš izdelek ali storitev ali razložite zapleten postopek. Video vsebina vpliva na zapomnljivost sporočila; v primerjavi s tekstom je verjetnost, da si bodo uporabniki zapomnili glavno sporočilo, kar 95 % višja.

Influencer marketing

To je nova (in istočasno stara) strategija spletnega marketinga, ki vključuje kontaktiranje ljudi z določeno vlogo v različnih sektorjih na spletu s ciljem, da bi pozitivno govorili o vaših izdelkih ali storitvah. Ideja je preprosta: identificirajte ljudi, ki vplivajo na potencialne stranke, stopite v stik z njimi in jih prosite, da brezplačno promovirajo vaše izdelke ali storitve v zameno za nadomestilo (npr. denar, izdelek). To je tudi način, kako priti do obstoječega občinstva in vzpostaviti močnejše odnose z ljudmi, ki jih morda že zanima, kar ponujate.

Če povzamemo, za leto 2023:

  • Vsebinski marketing bo še naprej zelo pomemben del trženja.
  • Pričakuje se, da bo videoposnetek kratke oblike doživel ogromno rast.
  • Influencer marketing bo postal večji del ekonomije digitalnega trženja.

In naslednjič, ko se boste poskušali odločiti, kateri tržni trendi bodo najbolj učinkoviti za vaše podjetje, ne pozabite, da je vedno najbolje začeti s tem, kar veste. Odločite se, kakšna vsebina in sporočilo najbolj odmevata pri vašem občinstvu, nato pa poiščite načine za vključitev teh novih tehnologij v obstoječo kampanjo. Če so narejeni pravilno, lahko vašo blagovno znamko razlikujejo iz le še enega obraza v množici in naredijo, da izstopa kot nekaj resnično edinstvenega.

Pripravila: Iva Ana Virant

Datum objave: 3.5.2023