JAVNO POVABILO ZA VPIS V BAZO START-UP EKSPERTOV INKUBATORJA SAVINJSKE REGIJE IN NACIONALNE BAZE

Celje, 24.10.2018

Inkubator Savinjske regije, d.o.o., Gregorčičeva ulica 6, 3000 Celje, objavlja na svoji spletni strani

JAVNO POVABILO ZA VPIS V BAZO START-UP EKSPERTOV INKUBATORJA SAVINJSKE REGIJE IN NACIONALNE BAZE

  1. Predmet povabila

Predmet povabila je vpis ekspertov, ki izpolnjujejo pogoje tega povabila, v bazo ekspertov Inkubatorja Savinjske regije in nacionalno bazo. Program ekspertnega svetovanja se bo izvajal za namene zagonskih in obstoječih podjetij s potencialom rasti, ki potrebujejo dodatna znanja iz specifičnih področij.

Namen tega programa in oblikovanja mreže je, da se podjetjem s pomočjo svetovanja ekspertov, odpravijo ovire s specifičnih strokovnih področij.

Zagonska podjetja, so bila izbrana na podlagi presoje idej ali so se v ekspertni program uvrstila na podlagi uspešnega zaključka katerega od programov Inkubatorja Savinjske regije.

Vpis v javno objavljeno bazo ekspertov se izvaja v okviru izvajanja storitev subjektov inovativnega okolja v Republiki Sloveniji v letih 2018 in 2019 »JR SIO 2018-2019«. Agencija SPIRIT bo vzpostavila nacionalno bazo ekspertov v kateri svetovanci ocenjujejo kvaliteto ekspertov, v koliko ne dobi ekspert dovolj visoke ocene (povprečno 3 ali več), se ga po 3 svetovanjih izbriše iz baze.

Podjetje si izmed nabora oz. baze ekspertov, ki jo pripravi Inkubator Savinjske regije, s pomočjo svetovalca zaposlenega na Inkubatorju Savinjske regije izbere enega ali največ pet ekspertov iz različnih področij. Posamezni ekspert lahko sodeluje v več podjetjih.

Ekspert ne more biti istočasno tudi mentor v istem startup podjetju.

Ekspertno svetovanje bo praviloma potekalo na lokaciji Inkubatorja Savinjske regije. Inkubator Savinjske regije bo skrbel za koordinacijo med podjetji oziroma ekipami ter eksperti.

Obveznosti ekspertov:

  • priprava obdobnega/zaključnega poročila ob vsakem ZZI v skladu z veljavnimi navodili agencije SPIRIT za »JR SIO 2018-2019« aktivnost E,
  • podano soglasje o obdelovanju, objavi in posredovanju podatkov agenciji SPIRIT.
  1. Obseg ekspertnega svetovanja

Ekspertno svetovanje zagonskim podjetjem s potencialom rasti zajema:

  • prenos specifičnih izkušenj,
  • prenos znanja,
  • prenos socialnih povezav,
  • pomoč pri pripravi analize s specifičnega področja,
  • pomoč pri pripravi strategije,

kar bo podjetju v podporo pri hitrejši rasti in uspešnemu nadaljnjemu razvoju podjetja.

Ekspertno svetovanje je razdeljeno na več specifičnih področij:

  1. Razvoj produkta
  2. Organizacija procesov
  3. Validacija, poslovni modeli
  4. Promocija, trženje in marketing
  5. Pravno področje
  6. Davčno, finančno področje
  7. Internacionalizacija podjetij
  8. Kadrovsko področje
  9. IKT
  10. Drugo__________________________________________________

Ekspert lahko pri prijavi doda novo področje pod točko 10, ki zgoraj ni opredeljeno in je povezano z razvojem, rastjo in potrebami podjetij.

Ekspert se lahko prijavi za izvedbo ekspertnega svetovanja za eno ali več področij. Inkubator Savinjske regije lahko iz vsakega področja izbere več ekspertov, ki izpolnjujejo pogoje. Izbrani ekspert bo predhodno prejel podatke o podjetju.

O vsakem izvedenem ekspertnem svetovanju bo moral izbrani ponudnik  pripraviti poročilo v skladu z veljavnimi navodili agencije SPIRIT za »JR SIO 2018-2019« aktivnost E. Potrjeno poročilo s strani ISR je podlaga za izdajo računa.

To javno povabilo je veljavno do 31. decembra 2019, oz. do preklica.

  • Obdobje vpisa in podatki o ekspertu

Ekspert je v bazo ekspertov Inkubatorja Savinjske regije vpisan do preklica. Z javnim povabilom bo Inkubator Savinjske regije dopolnil listo ekspertov, ki se je oblikovala že v predhodnih letih.

V bazi ekspertov bodo zbrani naslednji podatki:

  • Ime in priimek eksperta ter podjetje (v kolikor ga ekspert ima),
  • Področje ekspertize,
  • Reference eksperta,
  • Fotografija eksperta.

Inkubator Savinjske regije ostalih osebnih podatkov ne objavlja in jih varuje v skladu z veljavno zakonodajo.

  1. Pogoji za sodelovanje

Ponudnik je lahko vsaka pravna ali fizična oseba, ki je specialist za posamezno področje

v skladu z objavljenim javnim povabilom.

Pogoji za eksperta so:

  • vsaj 3 leta delovnih izkušenj, sposobnost učinkovitega komuniciranja in svetovanja,
  • najmanj tri (3) reference v zadnjih treh (3) letih, ki so vezane na svetovanje, predavanje ali mentoriranje/ekspertno svetovanje podjetjem ali potencialnim podjetnikom, s področja, za katerega bo oddal ponudbo.

Ekspert lahko svoje storitve opravlja preko svojega podjetja, podjetja v katerem je zaposlen ali pa ima s svetovalnim podjetjem sklenjeno drugo pogodbeno razmerje. Prav tako lahko deluje preko avtorske pogodbe, podjemne pogodbe ali kakšne druge oblike v skladu z delovno-pravno zakonodajo.

  1. Prijava

Z javnim povabilom bo Inkubator Savinjske regije dopolnil listo ekspertov, ki se je oblikovala že v predhodnih letih. Javno povabilo start-up ekspertom je odprto do 31.12.2019 oz. do preklica.

Ponudbe se oddajo po elektronski pošti na naslov info@inkubatorsr.si.

Prijava naj vsebuje:

  • Izpolnjen prijavni obrazec »PRIJAVA EKSPERTA« (word).
  • Izpolnjen in podpisan obrazec »PRIJAVA EKSPERTA« (pdf).
  • Fotografijo EKSPERTA (jpg)
  • Življenjepis.

Inkubator Savinjske regije bo sproti obravnaval vse prejete vloge, ter v primeru izpolnjevanja pogojev s prijavljenim ekspertom podpisal pogodbo o sodelovanju.

Za prijavni obrazec pišite na elektronski naslov: info@inkubatorsr.si.

Za vsa dodatna pojasnila smo na voljo na telefonski številki 040 662 266 (Saša Lavrič) ali na elektronskem naslovu sasa@inkubatorsr.si.

Saša Lavrič, direktorica

 

Aktivnosti Inkubatorja Savinjske regije d.o.o. v okviru operacije SIO-ISR:2018-2019 sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.