PR in MARKETING za startupe (8. in 15. 6. ob 16h)

PR za startupe (S PR veščinami do poslovnega uspeha), v čet., 8.6.2017 ob 16h

Ste vedeli, da je po podatkih raziskovalne agencije Nielsen PR skoraj 90% bolj učinkovit od oglaševanja?

Na delavnici PR za startupe (S PR veščinami do poslovnega uspeha) se boste naučili, kaj so odnosi z javnostmi in kako lahko dober PR pripomore k uspehu vašega podjetja oziroma organizacije. Izvedeli boste, kako doseči medije in druge pomembne deležnike. Naučili se boste, kako doseči medijske objave ter kako vzpostaviti pravilno komunikacijo s ključnimi ciljnimi skupinami vašega podjetja oziroma organizacije.

Kaj boste izvedeli?

  • Kaj je PR in katere javnosti poznamo?
  • Zakaj potrebujete dober PR?
  • Kako lahko dober PR pomaga pri uspehu vaše organizacije?
  • Kako najti relevatne medije in novinarje?
  • Kako voditi komunikacijo z novinarji (pasti in triki)?
  • Kako napisati dobro sporočilo za javnost?
  • Press kit: kako ga pripraviti, kaj naj vsebuje, kako in kdaj ga deliti z novinarji?
  • PR niso samo odnosi z mediji!
  • Delo na praktičnih primerih.

 

 

Osnove marketinga za startupe, v čet., 15.6. 2017 ob 16h

Številna podjetja se marketinga in prodaje lotevajo brez pravega razumevanja ciljne skupine, trga ter orodij, ki so jim na voljo za uspešen prodor na trg.

Na delavnici Osnove marketinga za startupe bodo udeleženci spoznali kako pomembno je razumevanje teh ključnih elementov za poslovni uspeh. Raziskali bodo kdo so njihovi kupci, kako naj se s svojim produktom pozicionirajo na trgu ter kako naj določijo cenovno politiko. Spoznali bodo pomen dobrega brandinga in zgodbe za uspeh podjetja, se naučili vzpostaviti dober brand ter spoznali kanale in orodja, da lahko svojo zgodbo kar najbolje predstavijo svojim strankam. Spoznali bodo osnove “inbound” in “outbound” marketinga. Naučili se bodo načrtovati marketinške aktivnosti in finančna sredstva za marketing. Nenazadnje pa bodo spoznali tudi kup t. i. “growth-hacking” trikov in orodij, s katerimi bodo lahko v zelo kratkem času in za malo denarja dosegli izjemne rezultate.

Zadnji del delavnice je namenjen praktičnim primerom.

 

VAŠA PREDAVALEJICA BO: Majda Dodevska

Majda je ustanoviteljica podjetja za odnose z javnostmi Solis PR, v okviru katerega startupom in malim podjetjem pomaga pri odnosih z javnostmi, marketingu, lansiranju novih produktov, oblikovanju blagovne znamke ter nastopu na globalni trg. Poleg tega predava in vodi delavnice o odnosih z javnostmi in marketingu.

Majda ima več kot 12 let izkušenj iz medijev, marketinga, odnosov z javnostmi in organizacije dogodkov. Je tudi soustanoviteljica in CMO mednarodnega startupa Scoutee, za katerega je izpeljala uspešno crowdfunding kampanjo in dosegla objave v največjih svetovnih medijih, kot so Discovery Channel, NBC Sports, Engadget, Gizmodo, C-Net, Yahoo Japan in seveda tudi v največjih slovenskih medijih. Pred tem je delovala v največjih slovenskih podjetjih kot sta Delo in Elektro Ljubljana.

 

PRIJAVE NA: info@inkubatorsr.si

DOGODEK JE BREZPLAČEN!