NAROČNIK: INKUBATOR SAVINJSKE REGIJE, D.O.O.
Mariborska cesta 7, 3000 Celje
Evid. št. predloga: SPOT-2023 – 2025/12
Predlog za naročilo: izvedba pogostitve za dogodek: Aktiv ravnateljev srednjih šol Mestne občine Celje
Celje, 15.5.2024
Predmet javnega naročila
Predmet javnega naročila je pogostitev za dogodek Aktiv ravnateljev srednjih šol Mestne občine, ki bo potekala 20.5.2024. Dogodek bo potekal v prostorih Inkubatorja Savinjske regije, d.o.o. ob 12.00 uri. Dogodek bo trajal 1-2 uri, predvideno število oseb je 10. Naročilo naj vključuje nabor različnih hladnih prigrizkov kot so npr. kanapeji, mini sendviči, slane pite in podobno.
Pogoji za sodelovanje
Na evidenčno naročilo se lahko prijavijo vsi zainteresirani ponudniki v skladu z objavljenim javnim naročilom. V ponudbi morajo biti specificirane naslednje postavke:
- cena hrane po osebi v skladu z objavljenim javnim naročilom.
Ponudniki svojo ponudbo predložijo na obrazcu »Ponudba«, ki ga izpolnijo, podpišejo in žigosajo v primeru, da uporabljajo žig.
Merilo za izbor
Naročnik bo najugodnejšo ponudbo izbral na podlagi »najnižja ponudbena cena«.
Rok za oddajo vlog
Ponudba mora na naslov naročnika prispeti najkasneje do petka, 17.5.2024 do 15.00 ure po elektronski pošti na naslov info@inkubatorsr.si, oz. lahko ponudbo osebno prinesete v prostore Inkubatorja Savinjske regije.
Dodatne informacije v povezavi z naročilom: info@inkubatorsr.si
Projekt sofinancira Republika Slovenija, SPIRIT, javna agencija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.
Direktorica
Sonja Majcen