Dogodki

Projekt Luka bere

Član našega inkubatorja Jon Kanjir je letos izdal svojo prvo knjigo z naslovom Tudi Luka nosi masko. Knjiga otroku na preprost, otroški način pojasni pomen trenutnih ukrepov. Med bolj vidnimi je uporaba mask. Ko otroci spoznajo pomen uporabe mask, bodo lažje razumeli dogajanje okoli sebe. Več o knjigi in nakupu si lahko preberete na...

Več

ODPOVEDANO! INTELEKTUALNA LASTNINA – CORINA COMMERS – ONLINE WEBINAR

INTELEKTUALNA LASTNINA - ONLINE WEBINAR – CORINA COMMERS Veseli smo, da prihaja k nam v goste - seveda online – Carina Commers.  Carina je mednarodna odvetnica, specializirana za pravice intelektualne lastnine, vključno z blagovnimi znamkami, oblikovanjem in avtorskimi pravicami. Lahko vam svetuje, kako zaščititi svoje podjetje in svojo blagovno znamko, ko rastete na mednarodni ravni. Izjemna priložnost, ki je ne smete zamuditi! Informacije, ki jih lahko pridobite od mednarodne specialistke so neprecenljive! Pripravite si vprašanja in pridobite konkretne odgovore! DOGODEK BO POTEKAL...

Več

Email Marketing + optimizacija oglasnih akcij in spletna analitika

Organiziramo 4 module internetnega marketinškega mixa. PREDAVATELJ: MAG. RADOŠ SKRT, NASVET.COM 4. modul: Email Marketing + optimizacija oglasnih akcij in spletna analitika, 2. del Obdelali bomo naslednje teme:  Osnove in orodja e-mail marketinga Najpomembnejše metrike email marketinga: Deliovery rate, Open rate, CTR, CR Izgradnja email baze Pomen relevantnih email naslovov Zakaj je subject line eden najpomembnejših elementov e-pošte Kako pišemo naslov Zakaj prejemnik odpre e-pošto Kako lahko s testiranjem izboljšamo rezultate email marketinga Kaj je optimizacija oglasnih akcij Merjenje...

Več

Internetni marketinški mix: Facebook oglaševanje

Organiziramo 4 module internetnega marketinškega mixa. PREDAVATELJ: MAG. RADOŠ SKRT, NASVET.COM 3. modul: Facebook oglaševanje, 2. del 15. 10. 2020 Obdelali bomo naslednje teme:zakaj je Facebook najučinkovitejši internetni kanal za »push« marketing kako se lotiti oglaševanja na Facebookukakšne omejitve ima Boostanje (promoviranje) objavkakšna je struktura oglaševalskega kampanje (kampanije, oglasne skupine, oglasi)kreiranje oglaševalske akcijekateri model zakupa izbratiuporaba Ads Managerja, orodja za upravljanje oglaševalskih akcij prek Facebookakreiranje ciljnih občinstevmožnosti...

Več

Arhiv dogodkov