Vabljeni v četrtek, 09. 08. 2018, ob 16.00, v Inkubator Savinjske regije na delavnico »Vnašanje zahtevkov v IS eMA«.
Na delavnici bomo obdelali naslednja področja:
- Pregled delovanja IS e-MA in vnos pravnih podlag, listin ter ostalih dokumentov v aplikacijo.
- Odpiranje novega ZZI, dopolnjevanje in oddajanje ZZI.
- Pregled statistike ZZI in poročil iz IS e-MA.
- Pregled najpogostejših napake pri poročilih in poročanja v IS e-MA
S seboj prinesite:
- Laptop
- Imejte skenirane in shranjene kot pdf dokumente, ki jih vlagate v zahtevek (časovnice, računi).
- Žig – da lahko kaj popravite kar na delavnici.
- In seveda morate imeti urejen dostop do IS e-MA.
Predavateljici: Alenka in Marjeta Vodončnik
Dogodek je brezplačen. Prijave so obvezne saj je število mest omejeno. Prosim, da svojo udeležbo prijavite na info@inkubatorsr.si ali pa pokličete 040 66 22 66 (Saša).
- osnovne informacije o vsebini dogodka: dogodek je namenjen predvsem startup podjetjem, ki oddajo svoj prvi zahtevek v okviru razpisa SPS – P2; udeleženci bodo kreirali in tudi oddali svoj prvi zahtevek ob pomoči predavateljic;
- kraj in čas izvedbe dogodka: Inkubator Savinjske regije, Celje 9.8.2018 ob 16. uri
- komu je dogodek namenjen (ciljne skupine): startup podjetja
- trajanje dogodka: 4 šolske ure
- kdo bo vodil dogodek: Alenka in Marjeta Vodončnik
- kdo so predavatelji/gosti dogodka: Alenka in Marjeta Vodončnik
- kontakt za dodatne informacije: Saša Lavrič, info@inkubatorsr.si
SIO-ISR-2018-19
Aktivnost bo izvedena v okviru operacije SIO. Inkubator Savinjske regije d.o.o. bo dne 30.7.2018 izvedel »»Pravila in zahteve vodenja projekta – razpis P2, vnos podatkov v IS e-MA«.« v okviru operacije SIO 2018-2019, ki jo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast..