Datum: 30. julij 2018
Lokacija: Inkubator Savinjske regije
Vabljeni v ponedeljek, 30. 7. 2018, ob 16.00, v Inkubator Savinjske regije na izobraževanje »Pravila in zahteve vodenja projekta – razpis P2, vnos podatkov v IS e-MA«.
Na delavnici bomo obdelali naslednja področja:
- Pregled stroškov, ki so upravičeni po javnem razpisu, pregled potrebnih dokumentov, ki jih priložimo k različnim vrtam stroškov in s katerimi dokazujemo upravičenost stroškov v okiru razpisa P2.
- Pregled delovanja IS e-MA in vnos pravnih podlag, listin ter ostalih dokumentov v aplikacijo.
- Odpiranje novega ZZI, dopolnjevanje in oddajanje ZZI.
- Pregled statistike ZZI in poročil iz IS e-MA.
- Pregled najpogostejših napake pri poročilih in poročanja v IS e-MA
S seboj prinesite:
- Laptop
- Imejte skenirane in shranjene kot pdf dokumente, ki jih vlagate v zahtevek (časovnice, računi).
- Žig – da lahko kaj popravite kar na delavnici.
- In seveda morate imeti urejen dostop do IS e-MA.
Predavateljica: Alenka Vodončnik
Dogodek je brezplačen. Prijave so obvezne saj je število mest omejeno.
Prosim, da svojo udeležbo prijavite na info@inkubatorsr.si ali pa pokličete 040 66 22 66 (Saša).
SIO-ISR-2018-19
Naložbo delno financira Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Prednostne naložbe: 3.1 Spodbujanje podjetništva, zlasti z omogočanjem lažje gospodarske izrabe novih idej in spodbujanjem ustanavljanja novih podjetij, vključno s podjetniškimi inkubatorji