Na nadaljevalni delavnici ustvarjanja računalniških iger z orodjem UNITY boste spoznali:
Playmaker (boljša produktivnost v Unity)
Occlusion Culling (optimizacija velikih scen)
Physically Based Shading (svetlobni model v Unity 5)
Mecanim (napredne človeške animacije v Untiy)
Vprašanja in odgovori
PREDAVATELJ: Aleš Mohorič
https://www.linkedin.com/
S programiranjem se ukvarja že skoraj 20 let, začel je s C++ programskim jezikom pri Hermes Softlab in postal middleware
specialist za nemško govoreče trge. V letih 2014-2016 (3 leta) sem razvijal igre za podjetje IGT (International Game Technology PLC) s podružnico v Grazu in sedežem v Las Vegasu.
VSTOP PROST!
PRIJAVE NA: info@inkubatorsr.si
SIO-ISR-2016-17
Naložbo financirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Prednostne naložbe: 3.1 Spodbujanje podjetništva, zlasti z omogočanjem lažje gospodarske izrabe novih idej in spodbujanjem ustanavljanja novih podjetij, vključno s podjetniškimi inkubatorji.