7. novembra ob 16h, v Inkubatorju Savinjske regije
Katere so tiste spremembe, ki področje strateškega upravljanja blagovnih znamk danes najbolj zaznamujejo in predstavljajo največje izzive? Skozi osnovne definicije, orodja, primere in diskusijo z udeleženci bomo odgovore iskali na izobraževanju, ki ga bo vodila Petra Čadež (svetovalka za strateško upravljanje blagovnih znamk).
TEME, KI JIH BOMO OBDELALI:
- Definicije blagovnih znamk in njihov pomen
- Katere so tiste spremembe, ki področje strateškega upravljanja blagovnih znamk danes najbolj zaznamujejo in predstavljajo največje izzive?
- So blagovne znamke danes bolj pomembne kot nekoč ali je njihov pomen manjši?
- Kako danes z nenehnim strateškim upravljanjem blagovnih znamk zagotavljamo optimalno uporabniško izkušnjo?
- Kako se potrošniki obnašamo danes?
- Kdo v podjetju je zadolžen za gradnjo in upravljanje blagovnih znamk?Predavanje bo temeljilo na uspešnih primerih iz prakse, lastnih dolgoletnih izkušenj in teorije.
Petra Čadež LinkedIn
Petra Čadež: »Ena od ključnih stvari pri vodenju blagovnih znamk je kupčeva izkušnja s produktom oziroma storitvijo podjetja, a se ji še vedno posveča premalo pozornosti. Ob tem moramo marketingaši zares dobro poznati potrebe svojih strank, saj lahko le tako opazimo, kje vse se skriva naša konkurenca.«
VSTOP PROST!
PRIJAVE NA: info@inkubatorsr.si
SIO-ISR-2016-17
Naložbo financirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Prednostne naložbe: 3.1 Spodbujanje podjetništva, zlasti z omogočanjem lažje gospodarske izrabe novih idej in spodbujanjem ustanavljanja novih podjetij, vključno s podjetniškimi inkubatorji.