Upravljanje blagovnih znamk danes

7. novembra ob 16h, v Inkubatorju Savinjske regije

Katere so tiste spremembe, ki področje strateškega upravljanja blagovnih znamk danes najbolj zaznamujejo in predstavljajo največje izzive? Skozi osnovne definicije, orodja, primere in diskusijo z udeleženci bomo odgovore iskali na izobraževanju, ki ga bo vodila Petra Čadež (svetovalka za strateško upravljanje blagovnih znamk).

Image may contain: shoes and text

TEME, KI JIH BOMO OBDELALI:

  • Definicije blagovnih znamk in njihov pomen
  • Katere so tiste spremembe, ki področje strateškega upravljanja blagovnih znamk danes najbolj zaznamujejo in predstavljajo največje izzive?
  • So blagovne znamke danes bolj pomembne kot nekoč ali je njihov pomen manjši?
  • Kako danes z nenehnim strateškim upravljanjem blagovnih znamk zagotavljamo optimalno uporabniško izkušnjo?
  • Kako se potrošniki obnašamo danes?
  • Kdo v podjetju je zadolžen za gradnjo in upravljanje blagovnih znamk?Predavanje bo temeljilo na uspešnih primerih iz prakse, lastnih dolgoletnih izkušenj in teorije.

Petra Čadež LinkedIn

Petra Čadež: »Ena od ključnih stvari pri vodenju blagovnih znamk je kupčeva izkušnja s produktom oziroma storitvijo podjetja, a se ji še vedno posveča premalo pozornosti. Ob tem moramo marketingaši zares dobro poznati potrebe svojih strank, saj lahko le tako opazimo, kje vse se skriva naša konkurenca

 

VSTOP PROST!

PRIJAVE NA: info@inkubatorsr.si

 

SIO-ISR-2016-17

Naložbo financirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Prednostne naložbe: 3.1 Spodbujanje podjetništva, zlasti z omogočanjem lažje gospodarske izrabe novih idej in spodbujanjem ustanavljanja novih podjetij, vključno s podjetniškimi inkubatorji.