Mesec dni trajajoče intenzivne delavnice Študentskega podjetniškega Bootcampa so za nami.
Druženje ni bilo samo nadvse poučno in spoznavno, temveč je ustvarilo tudi atraktivne poslovne ideje.
Po tem, ko smo iz tedna v teden osvajali in se soočali s ključnimi točkami na poti do podjetništva, se je 7. aprila zgodila zaključna prireditev s finalnim pitchem, na kateri so sodelujoče skupine svoje izvirne podjetniške ideje predstavile potencialnim investitorjem.

Zaključna prireditev je potekala v prostorih Muzeja novejše zgodovine v Celju in sicer v slavni kavarni, iz katere vodi pot na balkon, kjer so se tekom zgodovine dogajali vsi pomembni nagovori in govori ljudstvu. Sama zgodovina te lokacije je tako kar klicala k temu, da se tu zgodijo še zaključni govori – pitchi udeležencev Študentskega podjetniškega Bootcampa.

12936578_1308280795865439_4620553319956135840_n
Potencialni investitorji so bili nad predstavljenimi idejami navdušeni, ker pa so bile kar tri skupine s svojimi podjetniškimi idejami zelo močne in navdihujoče, so se odločili, da na zmagovalni oder z izenačenimi točkami povabijo vse tri.
Oder je tako gostil skupine DotiFly, Skippy in ter LumniaSAFE, zmagovalci pa so prejeli trimesečni brezplačni najem coworking prostorov v Inkubatorju Savinjske regije ter nepogrešljivo mentorstvo pri nadaljnem razvoju poslovnih idej.

Z zaključkom še enih tovrstnih delavnic z veseljem ugotavljamo, da je v našem okolju še ogromno potenciala za ustvarjanje in podjetniško razmišljanje, ki ga lahko z ustreznimi prijemi in pravimi mentorji pripeljemo do takšnih zaključkov, kot je bil ta.

Da je vse potekalo tako kot smo želeli, gre zahvala tudi sponzorjem dogodka:
Laško Special, Laško Malt, Pizzeria Limbo, Zelene doline, Red Bull Slovenija, Subway Slovenija in Pekarna Geršak, d.o.o.
12961476_1308283289198523_5871445382824213179_n